torsdag 6 januari 2011

6.1.2011

Slipper inte in på min hotmail, buhuu ! Så då hamna jag här istället och kan ju då lika bra skriva ett litet inlägg.
Igår titta jag på en jättekonstig film från YLE Teema den handla om en prins som typ hade epilepsi och någon annan sjukdom, den lilla prinssen Johnnie måste flytta bort från palatset till ett närliggande hus, för ingen fick se honom då han hade sina epilepsi anfall...
Tydligen var denna prins, kusin med Anastacia Romanov och han skickade brev till henne där han berättade om sin trädgård, som var det enda som han kända att han riktigt förstod sig på.

Jag kollade inte hela filmen, men det kommer en del 2 nästa vecka, så då måste jag nog titta igen! Eftersom att jag är en lite hissa-nörtti så gillar jag såna filmer väldigt mycket ! 

Nu ska jag kolla om jag kan logga in på hotmail !

Ciao

1 kommentar:

  1. Så fort jag lästa att Romanov-släkten ingick i filmen log jag lite smått för mig själv och hann tänka: förståss! ;)

    SvaraRadera