söndag 23 januari 2011

23.1.2011

Caroline är ganska pigg idag, över 10 timmars sömn will do that to you ;) Och jag behöver verkligen denna energi idag, för jag har 4 (!) uppsatser som jag borde skriva idag, 2 måste bli klara senast måndag.
Eftersom det slapp över av min american pancakes  från igår så åt jag två pancakes till morgonmål, jummy !
Med lite mat i magen så går allt lättare ;)

Den ena uppsatsen är klar, det tog några timmar, då jag måste göra en massa research och den andra har jag redan skrivit några sidor på så it's all good :)

Imorgon är jag ledig ! Yay, eftersom att jag endast har en position denna period så får jag vara ledig på måndagar, <3 Pedersöre Gymnasium  !

Igår kväll så kollade jag igenom mitt betyg från period 3, jag är riktigt nöjd ! Juridiken som jag var tvungen att tenta, då jag var enda som gick kursen fick jag 9 i ! I finska fick jag 7 (ubermegastolt över det ! den muntliga kursen och denna är de ända kurserna i finska som jag inte fått 5 i ) och i modersmål fick jag 8.
Så jag kan nog inte vara annat än nöjd !

Men nu ska jag se om insperation strikes !  För jag borde nog skriva lite mera på mina hissa uppsatser.

Ciao !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar