söndag 2 januari 2011

Det nya året

Det är jättelänge sen jag updaterade bloggen, men förhoppningsvis så har ni överlevt ändå ;)

Min jul ghar varit jättebra, firade med familjen och tydligen har jag varit riktigt snäll under 2010 för det fanns många stora paket under granen som var addresserade till mig.

Mellandagarna bestod av shopping, shopping och shopping ! Jag hitta en massa fina rea plagg. Men bank kontot är inte lika glad, tur att det bara är mellandagsrea en gång i året !

Nyår, firades med två goda vänner M & M , vi hade det trevligt hemma hos mig och så firade vi 12 slaget i Jeppis.

Dethär var mitt jullov, jag är riktigt nöjd, snart kommer vardagen emot och då blir det att läsa på studenten och annat. Men nog ska det väl gå bra!

Ciao ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar