tisdag 4 januari 2011

4.1.2011

2011, första gången jag skrev det var i denna rubrik, do feel honored bloggen ;)
Nu är mitt jullov slut, börjar skolan imorgon klockan 9.15, bittert att jag egentligen börjar först 12.30 men  har man ingen bil så måste man åka kollektivt.

Egentligen så skulle jag kunna vara hemma period 4, jag kommer att tenta en kurs och en kurs går som nätkurs, det är bara dendär engelska som jag skulle ha som "lektion-kurs". Borde jag skippa den ? Det sku ju vara vääääääldigt skönt att bara sitta hemma och jobba men samtidigt så skulle jag sakna den social samvaron som kommer med skolan....

Va tycker ni ? Ska jag gå på den muntliga engelskan eller inte ?

Knappast har jag någon bil heller, inte alla dagar iaf, så jag blir ju tvungen att sitta i skolan hela dagarna bittert då man bara har en enda kurs som har lektioner....

Decisions Decisions.... 

4 kommentarer:

  1. Du ska no fara på muntli engelsk! Annos får ja ju int se dej! (o dessutom ska vi ju planer penkkis, så tå måst man äntå vara i skola;) )

    SvaraRadera
  2. Så sant så, vi kommer ju int att träffas nå om jag int är i skolan!

    Som tur e så har jag ju nån vecka ännu att fundera, men jag ska anmäla mig till kursen iaf ;)

    SvaraRadera
  3. Om du inte trivs är det ju trots allt bara att hoppa av! :)

    SvaraRadera