måndag 17 januari 2011

samhällsfostran...typ...

Jag hade inte menat skriva flera inlägg idag men så hamnade jag ut för en grej som jag bara måste skriva om.... jeppis centrum. Snö, snö och åter snö !! Jag hade ett snabbt lite ärende att uträtta i  den stora staden, under den korta tiden stötte jag på  många problem...
Problem  1 : Smala gator, så smala att endast en fil kan användas... 
Problem 2 : SNÖ ! 
Problem 3 : Parkering 
Problem 4 : SNÖ !!


Jepp snö kom två gånger för det är ett sånt stort problem, för det först gatorna är så smala pga snön endast en fil kan användas ! Sen finns det snöhögar i varje hörn, det är nästan omöjligt att göra andra svängar än höger svängar... För man ser ingent5ing över snöhögarna. Parkering, det finns jätte få parkeringsplatser ! Jag fick cirkulera runt i en evighet innan jag hittade en plats.... Men jag kan leva med få parkeringsplatser bara snön vore mindre....
SUCK ! 
Sen tycker jag att människor ska komma ihåg högerregeln .... Det är inte så svårt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar