torsdag 20 januari 2011

20.1.2011

Idag börjar min enda lektion först klockan 12.30, vilket betyder att jag har haft en riktig slö morgon. Ibland måste man få ha sådana dagar också !
Måste bara berätta vad jag åt till lunch idag. Mamma hade köpt Pirkkas pyttipanna åt mig, som jag skulle värma i mikron. Men det var inte gott! Jag var tvungen att ta fram kryddkorgen för det smakade absolut ingenting.... "korven" och potatisen visste jag ingen skillnad på, så det får inga höga poäng av mig ! 

För de intresserade så kan jag ju meddela att jag har hållit min "facebook status" där jag lovade att göra X många situps varje kväll. Varje kväll ligger jag och gör situps för alla er som gillade + några extra. Så förhoppningsvis är magen lite plattare tills beachsäsongen 2011. 

Men nu ska jag ställa mig på rikitigt, för snart bär det av mot skolan !

Ciao ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar